Kiválóság az irodai szolgáltatásokban

Összegzés
332 lap
63 teszt
108 kép
25 videó, film
Publikálva: 2020.01.15
Teljesítés feltétele
Előírt idő eltöltése (13:30)
Összes lap megtekintése

A tananyag azoknak készült, akik szeretnének elméleti és gyakorlati ismereteket elsajátítani foglalkoztathatóságuk növelése érdekében. A képzés hatékonyan támogathatja az irodai szolgáltatásokban való érvényesülésüket. A képzés fejlődést biztosíthat az önálló, minőségtudatos munkavégzésben, a jó tervezésben, a csapatmunkában való részvételben egyaránt. A tananyag elvégzésével megismerhetik a kommunikáció szerepét, elsajátíthatnak sikeres tárgyalástechnikákat valamint képessé válhatnak a mindennapi problémák hatékony kezelésére.


1. Bevezető, a keretrendszer bemutatása
2. Irodai etikett
3. Megfelelő embert a megfelelő helyre
4. Személyiségtípusok a munkában
5. A kommunikáció szerepe
6. Ügyfélkommunikáció
7. Telefonos kommunikáció
8. Írásbeli kommunikáció
9. Üzleti levelezés
10. Üzleti levél írása
11. Körlevelek, borítékok, címkék
12. Munkafolyamatok tervezése
13. Diagram készítése Excelben
14. Tárgyalástechnika
15. Meetingek
16. Munkahelyi stressz
17. Problémamenedzsment
18. Nehéz helyzetek kezelése
19. Office English
20. Elégedettségi kérdőív

Köszönjük értékelését!

Ha szeretne szöveges értékelést is megadni, kérjük írja le véleményét:

E-learning képzések

rendezés: